TREN
BASIN ODASIGenpartner Nokia N95 kazandırdı

GENPARTNER NOKİA N95 KAZANDIRDI 19.11.2007

Genpa Teknik Servis ile Genpa bayileri arasındaki bilgi iletişimini kuvvetlendirmeye yönelik olarak hayata geçirilen Genpartner uygulaması çerçevesinde yapılan yarışmada bir bayimiz Nokia N95 kazandı

Genpa Teknik Servis ile Genpa bayileri arasında 1 Ağustos’ta başlayan pilot çalışma kapsamında 20 bayi arasından Özdil İletişim, Nokia N95 almaya hak kazandı. 100’üncü kayda ulaşan ilk bayiye, projenin başarısı adına bir cep telefonu hediye edilmesini içeren yarışmada, hediye edilecek telefonun birinci gelen noktanın kayıtları arasında en çok gönderim yaptığı markanın güncel bir high-end modeli olacağı duyurulmuştu. Bu dönemde 199 adet kayıtla en çok kayıt yapan Özdil İletişim, Nokia N95 almaya hak kazandı. 25 Eylül’de, Genpa Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı A. Tolga Şahin, Müşteri Hizmetleri Müdürü Fehmi Demirel ve Bayi İlişkileri Yöneticisi Gökhan Şengelir’in de hazır bulunduğu bir törenle Nokia N95 modeli Özdil İletişim yetkilisi Sami Özdil'e takdim edildi. Türkiye’de bir ilk olan Genpartner yazılımı aracılığıyla, Genpa Teknik Servisi’nde bulunan bir cihaz hakkında bilgi alınmak istendiğinde, cihazın IMEI ya da servis numarası yazılarak, Genpa’nın kullandığı teknik servis yazılımında yer alan birçok bilgiye bayiler de anında ulaşabiliyor.