GENPA SATIŞ SONRASI HİZMETLER DİREKTÖRLÜĞÜ'NDE GÖREV DEĞİŞİMİ 11.05.2016
GENPA’nın Satış Sonrası Hizmetleri biriminin yönetimi, asli görevi uhdesinde kalmak üzere İş Geliştirme Müdürü Hakan Erturan’a teslim edildi. Üstlendiği departmanın vizyonu ve hedefleri hakkında konuşan Erturan, GENPA Satış Sonrası Hizmetler’in şirketin belirlenmiş olan vizyonu ve misyonu doğrultusunda geçmişteki başarılarını daha da ileri taşımak üzere çalışmalarını sürdüreceğini ifade etti. “Bütün müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için en tercih edilir şirket olmak için öncelikli şart; sağladığımız hizmetlerde yüksek memnuniyet seviyelerine ulaşmak olacak. Şirketimizin bu hedefi doğrultusunda, GENPA Satış Sonrası Hizmetler, çok kritik bir rol üstleniyor” açıklamasını yapan Erturan, diğer önemli hedeflerinin ise 4’ncü Sanayi Devrimi olarak nitelenen, içinde bulunulan ve baş döndürücü bir hızla değişen teknolojilere uyum sağlamak üzere organizasyon olarak hazırlanmak olduğunu belirtti.
2008 yılından bu yana şirkette İş Geliştirme Müdürü olarak görev yapan Erturan, eğitim hayatını, 1988 yılında Deniz Harp Okulu’nu, 1994 yılında ise Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Yüksek Lisansı ile tamamlamış. Deniz Kuvvetlerinde çeşitli görevlerde bulunduktan sonra 1998 yılından itibaren özel sektörde kariyerini sürdüren Hakan Erturan, GENPA’ya katılmadan once 1999 ile 2008 yılları arasında önce Ericsson, daha sonrasında ise Sony Ericsson firmalarında Türkiye, Azerbaycan ve İsrail pazarlarından sorumlu Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak görev aldı.